joi, 2 septembrie 2010

Apuseni 2009 - part 2

foto by Feri Hegyes & Otilia Hegyes
cadre trase cu Nikon D40

sculptura in natura


:-$ Aici e ascunsa Elodia :->

alta sculptura

si inca una

hai sa plecam...

e rost de o pauza de cafea si tutun

am ajuns in Padis

e putin schimbat fata de acum 10 ani

sau nu...

un mic popas

mustangi

sa vedem daca ne asteapta

punct belvedere spre Padis

cea mai mica "biserica"
pe care am vazut-o vreodata

daca ni se face sete...
am gasit inclusiv "Timisoreana"

un fel de indicatii

cabana Varasoaia

Hermano in actiune

coborand pe lanturi spre pestera
Cetatile Radesei

intrarea in Cetatile Radesei
(vedere din interior)

intrarea in Cetatile Radesei
(alta vedere din interior)

ceva cascada pe Somesul Cald
(nu i-am retinut numele)

popas...
ne-au atacat albinele (pe unii)

a doua pestera Cetatile Radesei

mult Yach...

unii mai obosesc

dimineata cu ceata

multa ceata

subsemnatul cugetand
(foto de nevasta din dotare)
casa batranului cu povesti

loc de repaus

explorand...

am gasit fragute...din nou

Poiana Glavoi

:D

catelul alpinist

din nou pe lanturi si cabluri
spre Cetatile Ponorului

catelul alpinist si-a gasit prieteni

iar pe cabluri

grohotis,
la a doua intrare a Cetatilor Ponorului

multa apa in Cetatile Ponorului

am iesit din pestera
si ni s-a tras un cadru pentru victorie

puneam tara la cale...
mie imi trebe Ardealul :))
(tot nevasta e vinovata de cadru)

asteptand cina

vortex

un apus de basm

la foc...m-am dedublat

alt apus

un apus cu stea cazatoare

nene cu doi cai frumosi

tot el

daca ni se face sete de la Garda la Scarisoara

Poarta lui Ionele cea de jos

urcarea spre Poarta lui Ionele

e intuneric aici la Ionele
(foto by Tibi Hegyes)

vedere dinspre Poarta lui Ionele

unii mai obosesc

drumul spre Scarisoara

pod spre Ionele

traducere libera:
"Depasiti in liniste! Soferul Doarme"

culmea: e Dacie

din ciclul:
"frumoasa tara avem, pacat ca e locuita"

din ciclul:
"frumoasa tara avem, pacat ca e locuita"

din ciclul:
"frumoasa tara avem, pacat ca e locuita"

nenea cu IMS-ul da indicatii

intrarea in Coiba Mare

satul Casa de Piatra
vedere de ansamblu

in gura pesterii Coiba Mare

deci...indicatii

gater la Casa de Piatra

Scoala generala din Casa de Piatra

popas la Casa de Piatra

in dimineata plecarii :(
cei trei magnifici, cum ne-a numit nevasta
(tot ei ii apartine cadrul)

multa tristete...plecam

la Garda, bolovanul personal al nevestei

alte indicatii

plimbare prin Garda

fetele au vrut poza...

musai

spre casa

un ultim popas de tutun si alte alea... :))

Niciun comentariu: