miercuri, 1 septembrie 2010

Apuseni 2009 - part 1

foto by Feri Hegyes & Tibi Hegyes
(cadre trase cu Canon EOS 1D - Mark III)


Popas inainte de Padis

Incepe ploaia, mai bine ne-am grabi

Vedere de ansamblu

In drum spre Cetatile Radesei

si tot in drum spre Cetatile Radesei

Mai e mult?

Intrarea in Cetatile Radesei

Hmm?

Un mic ajutor...

ca sa nu alunecam

Yach! M-am murdarit

E mult pana sus

Cu grija, sa nu ma ud

Somesul Cald...care de fapt e foarte rece

Detaliu Somesul Cald

...inca unu

Mi-am murdarit bocancii roz :(

Sa ne grabim, iar vine ploaia

Cealalta intrare in Cetatile Radesei

bineinteles ca pe lanturi

Ceata de dimineata

Pastor, foarte dimineata

cu ajutoare...

Un nene de 90 ani...cu multe povesti

Fierbe...

Gulyás-ul

Panorama

Explorand...

am gasit fragute

multe...

Cu soarele (in sfarsit) in par

Vaca politicoasa

Intrarea in Cetatile Ponorului

Din nou pe cabluri

si lanturi

spre pestera

Intrarea in pestera


e foarte frig...

si intuneric

dar avem blitz

si lanterne

si cate un sifon

sau doua

"Casa" lui tanti care face placintute bune

Vacile se duc catre casa

Iar facem ceva bun...sau doar ne e foame

Pestera lui Ionele

Un fel de pod la Pestera lui Ionele

Alt peisaj

Casa in satul Casa de Piatra


Gater la Casa de Piatra

Alta casa in satul Casa de Piatra

...si inca una

Biserica noua si cea veche din Casa de Piatra

Biserica noua din Casa de Piatra

Din nou Biserica noua si cea veche din Casa de Piatra
Tristete...plecam acasa :(

Niciun comentariu: